-

Alla inlägg under november 2009

Av Hanna - 24 november 2009 18:29

Tja!

Idag har jag varit och klippt mig,det blev snelugg och inge annat eftersom jag sparar håret.Hårsprayet dom har där luktar asgott!Skulle ha frågat vad det hette...ObestämdMen självklart glömde man ju det.!.Jag är inne på facebook nu så inlägget blir kanske inte första klass;)Men bild får ni iallafall före jag skriver nått mer!Ps bilden är slumpad,bara blunda och klicka ;)

Nämen titta,det är ju min mobil,och johns,Tror jag tog bilden igår faktiskt.


Tillbaks till skolan.

Efter klippningen gick jag tillbaks til skolan för att ha utvecklings samtal,lite nervös var man väl men inte mkt.Jag kom dit före mamma och pappa och prata lite med Lena först.

Samtalet gick bra,inge skäll ;)

Till middag blev det kräm,gott.Nu ska jag tillbaks till facebook och farmville!

PS vars är komentarerna?;);)XD

Hejdå!  


I LOVE THIS SOONG! <3


Den här me fast inte lika mkt!

Hejdå igen!:)

Av Hanna - 23 november 2009 20:16

Tja!

Upptäckte denna låt på skavlan i lördags.Mkt bra!


Gillar vekligen denna låt!Lyssna på texten oxå!

Hejdå,nu ska jag fixa med ett utvecklings samtal:)

Av Hanna - 23 november 2009 20:06

Hejsan!

Usäkta att jag inte skrivit igår!Igår var jag och mamma på IKEA,det var jätte  roligt.Vi köpte en massa saker,jag tror inte att jag skriver om det nu kanske imorgon.

Nu kommer bilderna jag skrev  om i förra inläggetSkrattande(tror jag)

Första bilden är på mig,som ser hemsk ut!men bakgrunden är fin.Jag fattar inte hur tråkig jag kan se ut ;) 

  andra bilden är på ett fint ställe som är en bit bort från mig.Mkt vacker bild,tycker jag om jag får skryta lite;)

Nu vill jag ha komentarer!Jag har inte sett nån på ett tag nu;)

Hejdå! 

Av Hanna - 21 november 2009 15:29

Tja igen!

Idag har jag lärt mig att man kan ta riktigt snygga bilder med min kamera.Jag hittade nämligen en helt ny knapp!Haha!Jag har nu lärt mig fota svartvitt,sepia,i gröna toner,röda toner,iblåa toner,ramar,flera foton i  rutor(svårt att förklara men bilder kommer kanske senare idag elr i veckan) och att ha typ fokus i mitten i fotot men ha "suddigt" på sidorna.

Jag tog faktiskt riktigt fina bilder idag!Inte profs aktiga men ändå bra!

Efter allt fotande for jag och papa å handla.På afären hittade jag skrapbook saker som Pappa köpte.Jag har gjort en sida med de grejjerna.Fotona är från en klassresa min klass gjorde i trean.Då var jag INTE bra på att fota och därför finns det bara 4 bilder med ansikten påObestämd

Roliga minnen iaf!

Nu blir det musik!


Eminem med crack a bottle!

Den är BRAAAA!!

Herrå!

Av Hanna - 21 november 2009 14:47

Hejsan svejsan!

Imorgon ska ja till IKEA med mamma och hennes kompis.Det ska bli JÄTTE ROLIGT!Vi ska köpa saker till mitt rum.Tex denna hylla

   Den heter Billy jäder och är aas snygg!Tycker jag,kommentera GÄRNA vad ni tyckerSkrattande

Det kanske inte syns på bilden men det svarta mönstret är text och små bilder typ:)Väldigt snygg ssv(= som sagt var)Vi ska nog också köpa lute små grejjor,som plast blommor,ljus och liknandeFlört(hoppas jag!)

Det blir troligtvis en ny lampa också.Vi hade tänkt köpa en lampa som ser ut som en maskros boll!Den är jätte snygg oxå,fast den är nästan en meter bred så vi skippa denObestämdFlört

Kommer strax tillbaka med nytt inlägg!

CIAO!

Av Hanna - 19 november 2009 17:55

TJAA!

Ikväll är det en underbar sak som händer!!ridning ridningridningridningridning!!SkrattandeYeeeeeh!Tjoooooohooooo!Flummflummm!!"dmpdmp!Haha!

Idag har det varit en helt okej dag förutom några roliga insidänter som bara jag fattar och några till bajssaker!!På slöjden vill nån,vet inte vem,höra på nån korkad CD med flumm låtar.En heter  "Snopp mätar tävling" Jag HATAR DEN!!!!SkrikandesDessutom hörde jag den varje torsdag i femman me!Its driving me crazyyyyyy!

Grejjen jag gör i slöjden blev missbildad,jag ska skriva så här på den:Ugglyness is beautiful!!

Hehi!Då blir den sötare!De är typo en hund i plysh.(felstavat)

Ibland känns dagarna helt UNDERBARA!!Som idag,Utan anledning!!Visst det är ridning och det är kul .Men det är småsakerna jag uppskattar och som gör livet roligare!!Enligt min teori/melodi!!

Ni har kanske märkt att jag flummar utan gränser nu?!;)Men så är jag när sådana småsaker hänt!!

Här kommer videon på en av "slöjd låtarna"Tyvärr är bert (som sjunger) dålig på engelska,nä ha suuuger!

Och nu ska ni tänka er att höra denna låt varje torsdag,USCH!!!!!!


Den andra ska vi sjunga på musiken!JAG PROTESTERAR!

Hejdå nu ska jag ridaSkrattande

Av Hanna - 17 november 2009 19:11

Hejsan!

Hemma har  jag varit idag med!Istället för att börja skriva direkt mutar jag er med en video!!





Så där ja..Idag var jag inte alls lika sjuk som igår men var ändå ganska hängig.Jag har troligvis lyssnat på twilight i några timmar idagFlört

Idag skulle vi fixa nya skidor,blä och tråkigt!!Vi skulle fara fyra.Jag la mig i sängen med boken klockan ett ungefär.När jag steg upp var den fem över tre,jag reagera på ett litet tag.

Sen kuta jag till duschen.Eftersom det tar ungefär Tjugo min för mig att duscha var den typ halv när jag börja torka mig.Och då av alla stunder RINGER DET PÅ DÖRREN!!!!!!!!!

Som tur  var var det bara john för jag var ju typ naken Tyst

Hehe,smög in en till låt..

Shit nu var klockan mkt!!Nu blir det simpsons,ciaoSkrattande

Av Hanna - 16 november 2009 17:07

Hejsan!

Idaag har jag varit hemma från skolan igen.Jag har bla lyssnat på en twilight bok,den första boken;om jag kunde drömma.Jag har redan sett den på film men boken neskriver ändå mer..

Efter ett tag dog batteriet och så var man sisslolös.Jag tror jag somna en stund i sängen.Skrattande

Nu har jag bytt baterier och ska lyssna igen!

Hejdå!!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards